Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Mgr. Jana BŘEZÍKOVÁ
Mgr. Jana BŘEZÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The influence of internal PR on employees´ values and attitudes
Anotace:
Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací …víceAbstract:
Satisfied employee is the main premise for vital of each organization. The management should be aim at the factors, which are important for positive working enviroment and climate. It is account: Construct the unite inner culture, what respect the identity of corporation and where the employees work with the same conviction about the collective target. Unity culture is connected with the inner communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZÍKOVÁ, Jana. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení obchodu a motivace zaměstnanců ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Dana Boteová -
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Stanovení hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Michaela Marxová -
Hodnocení společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na základě finanční analýzy
Markéta Zelenková -
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Eva Pitříková -
Finanční analýza T-Mobile Czech Republic a.s. v rámci IAS/IFRS
Tomáš Crha -
Podniková kultura ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Ester Králíková