Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních – Helena Mager
Helena Mager
Diplomová práce
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Target groups of breweries customers and their reality in restaurants
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku identifikace cílové skupiny zákazníků točeného piva. Jejím cílem je ověřit, jak odpovídá cílová skupina zákazníků formulovaná vybraným pivovarem její realitě v restauračních zařízeních. Zaměření práce je směřováno k segmentaci cílové skupiny, detekci jednotlivých segmentačních kritérií a spotřebního chování, s důrazem na preference, životní styl a loajalitu. Na základě …víceAbstract:
The diploma thesis addresses the issue of identifying the target group of draft beer customers. Its aim is to verify how the target group of customers formulated by the selected brewery corresponds to its reality in restaurant facilities. The focus of the work is on segmentation of the target group, detection of individual segmentation criteria and consumer behavior, with emphasis on preferences, lifestyle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Michal Šimůnek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou kavárenského zařízení
Denisa Horáková -
Návrh komunikačního mixu pro nové restaurační zařízení
Šárka Seifertová -
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Jessica Šimkovičová -
Faktory ovlivňující zákazníka při výběru restauračního zařízení.
Libuše Nováková