Helena Mager

Master's thesis

Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních

Target groups of breweries customers and their reality in restaurants
Anotácia:
Diplomová práce řeší problematiku identifikace cílové skupiny zákazníků točeného piva. Jejím cílem je ověřit, jak odpovídá cílová skupina zákazníků formulovaná vybraným pivovarem její realitě v restauračních zařízeních. Zaměření práce je směřováno k segmentaci cílové skupiny, detekci jednotlivých segmentačních kritérií a spotřebního chování, s důrazem na preference, životní styl a loajalitu. Na základě …viac
Abstract:
The diploma thesis addresses the issue of identifying the target group of draft beer customers. Its aim is to verify how the target group of customers formulated by the selected brewery corresponds to its reality in restaurant facilities. The focus of the work is on segmentation of the target group, detection of individual segmentation criteria and consumer behavior, with emphasis on preferences, lifestyle …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedúci: Stanislav Tripes
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82464