Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL. – Bc. Pavel Kozel
Bc. Pavel Kozel
Bakalářská práce
Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL.
Displaying altitude of the surface in 2D and 3D using OpenGL.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zobrazení výškového povrchu v 2D a 3D (3D myšleno jako plastické mapy) pomocí OpenGL. Teoretická část obsahuje seznámení s projektem SRTM (databáze nadmořských výšek Země). Popis možností OpenGL pro zobrazení 2D a 3D, princip zobrazení ve vertex bufferu, jeho výhody a nároky. Implementační část zahrnuje vytvoření aplikace v Qt C++ pro zobrazení výškových dat a porovnání rychlosti …víceAbstract:
The aim of this thesis is rendering of elevation surfaces in 2D and 3D (3D as relief maps) using OpenGL. The theoretical part includes explanation of the SRTM project (database of the Earth altitudes,) description of the OpenGL 2D and 3D capabilities, rendering using vertex buffer and its benefits. The implementation section includes creating an application in Qt C++ to view elevation data and compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Štroch
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kozel, Pavel. Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL.. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.