Mediální mapa německé spolkové země Hesensko – Mgr. Bc. Tereza Verbíková
Mgr. Bc. Tereza Verbíková
Bachelor's thesis
Mediální mapa německé spolkové země Hesensko
Media map of German federal state Hesse
Abstract:
Cílem práce je přiblížit mediální systém spolkové země Hessensko. Hlavní část práce tvoří popis současných hessenských médií. Studie se zaměřuje také na legislativu spojenou s médii a k tomu se vážícím kontrolním orgánům. Pozornost je také věnována profesním novinářským organizacím a institucím, které se věnují vzdělávání žurnalistů. Mediální mapa tak zobrazuje mediální krajinu Hessenska jako komplexní …moreAbstract:
The aim of this thesis is to approximate the media system in federal state Hesse. Body of thesis constructs description of actual Hesse media. This thesis targets the legislation allied to media and inspection authorieties, which are connected with it . It pays interest to journalistic profesional organisations and also to institutions, which attend to education of journalists. The media map describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kzmyf/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
- Reader: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Humanities / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Role médií v regionální politice Blízkého východu
Kristýna JEDLIČKOVÁ