Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha – Aleš Vitinger
Aleš Vitinger
Master's thesis
Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha
Social Media Marketing of The Faculty of Informatics and Statistics VŠE Prague
Anotácia:
Cílem práce je analyzovat možnosti komunitního marketingu a jeho využití pro účely FIS VŠE. Analýza pokrývá sociální sítě obecně -- jejich vznik, vývoj a popis současných dominantních sítí. Druhou části analýzy je studie marketingového využití sociálních sítí, obzvlášť s přihlédnutím na česká specifika a zdejší využívání těchto služeb. Jako podklad pro formulaci strategie komunitního marketingu FIS …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to analyze possibilities of social media marketing and its use for the purposes of FIS VŠE. The analysis covers social networking sites and their evolution, including description of current major social networking sites. The marketing potential of social networking sites is analyzed in the second part of general analysis with special attention to specifics of Czech market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Josef Basl
- Oponent: Petr Mazouch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31804
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie komunitní stítě Bezones
Anna Kadlčková -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social Media and Privacy Awareness in Turkey
Emirhan Kandemir -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Social Media and Privacy Awareness in Egypt
Mohamed Eldeeb Morsi Mohamed Ismail