Influencer marketing vybrané společnosti – Bc. Lucie Holíková, DiS.
Bc. Lucie Holíková, DiS.
Master's thesis
Influencer marketing vybrané společnosti
The Influencer Marketing in a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem fungování influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu konkrétní cestovní kanceláře Surf-trip. Práce mapuje teoretický základ a definičně vymezuje základní pojmy jako influencer, sociální média či influencer marketing. Teoretické poznatky jsou následně přeneseny do praxe s cílem ověřit, jaká kritéria pro výběr influencerů volí cestovní kancelář …moreAbstract:
The topic of this thesis is the role of the Influencer Marketing in tourism, featuring an example of its applicability on a real-life example of travel agency Surf-trip. It summarizes theory and definitions about Influencers, Social Media, and Influencer Marketing. The goal is to verify the influencer selection criteria applicable for the travel agency, but also the consumers themselves, and to identify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holíková, Lucie. Influencer marketing vybrané společnosti. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna