Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu – Bc. Lenka Tučková
Bc. Lenka Tučková
Master's thesis
Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu
Parametres of Value Innovation in Blue Ocean Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá novým přístupem ke strategii podniku, strategií modrého oceánu autorů Kima a Mauborgne. SMO je inovační strategie, která je konstruována k omezení vlivu konkurence na podnik a vytvoření podmínek pro tvorbu inovací a tím zvýšení šancí růstu zisků. Nejprve je tato strategie podrobně představena a porovnána s jinými strategiemi a je zde vysvětlen její přínos pro podnik. Dále …moreAbstract:
This diploma thesis deals with a new approach to business strategy, Blue Ocean Strategy developed by authors Kim and Mauborgne. Blue Ocean Strategy is an innovative strategy that is designed to limit the influence of competition on the company and to create conditions for the formation of innovation and thus increase the chances of profit growth. Firstly this strategy is presented in detail and compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tučková, Lenka. Parametry hodnotové inovace strategie modrého oceánu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie modrého oceánu jako nástroj pro vytvoření nových služeb v hotelnictví
Tatiana Badashkeeva -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu v oblasti úklidu kancelářských prostor na pražském trhu
Kristýna Hozáková -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Michaela Charvátová -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha -
Strategie modrého oceánu
Pavel Louda