Bc. Tereza Vránová
Bakalářská práce
Bezobalové nakupování v Brně
Packaging-free shopping in Brno
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá problematiku bezobalového nakupování v bezobalových obchodech ve městě Brně. Jejím cílem je charakterizovat zákazníky a jejich tendence při nakupování nebaleného zboží. Identifikuje též jejich motivace, potřeby a požadavky, které směřují do jejich nákupu. Metody užité k získání potřebných dat/informací byly dvě, a sice dotazníkové šetření provedené se zákazníky bezobalových …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is on the topic of packaging-free shopping in zero waste shops in Brno. Its goal is to characterise shops customers and their tendencies in zero waste shopping. This thesis identifies their motivation, needs, and wants that reflect in their shopping. Two methods were used for collecting all data and information. Those are a questionnaire with customers of zero waste shops and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/er9h2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
- Vedoucí: RNDr. Ondřej Šerý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Šťastná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie a kartografie / Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Customer experience v bezobalových obchodech
Karolína Dvořáčková -
The Role of Digital Advice in Consumer Behaviour
Adam Rajnoha -
The relationship of income taxation, social benefits and motivation to work in Czechia
Eliška Challise -
Motivace zákazníka k nákupu
Konrádová Konrádová -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
CSR společnosti Tesco Stores a.s. a její vliv na spotřební chování zákazníků
Adam Potůček -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová