Analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači – Michaela Drastíková
Michaela Drastíková
Master's thesis
Analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači
Analysis of Product Characteristics Impact on Purchase on the Comparison Shopping Website
Anotácia:
Tématem diplomové práce je analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači, konkrétně na srovnávači Zboží.cz. Cílem diplomové práce je navrhnout vhodná doporučení provozovatelům e-shopů k prezentaci svých produktů na Zboží.cz, a to na základě provedené kvantitativní analýzy. Data byla získána elektronickým a písemným dotazováním pomocí dotazníku. Pro respondenty jsou při výběru …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of product characteristics impact on purchase on the comparison shopping website, namely on the Zbozi.cz. The aim of this diploma thesis is to propose appropriate recommendations to e-shop operators to present their products on the site of Zbozi.cz, based on the quantitative analysis. The data were obtained by electronic and written questioning using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Jana Valečková
- Oponent: Zita Mickertsová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRASTÍKOVÁ, Michaela. \textit{Analýza vlivu produktových charakteristik na nákup na zbožovém srovnávači}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/f1mcbp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Tereza Husová -
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Ondřej Doležel -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů služby Twitch
Barbora Fišová -
Analýza chování spotřebitelů na trhu fitness doplňků stravy
Marek Fitovský -
Analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů
Žaneta Maturová -
Studie (účinnosti) product placementu v online hrách s využitím eye trackingu
Alice Paštiková -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek