Ing. Marek Krejci, BBA

Master's thesis

Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR

The Effect of marketing communication of Blatná region and its public perception in the Czech Republic
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností ČR“ je analýza marketingové komunikace regionu z pohledu externího a interního, a její následné sledování chování veřejnosti za určitý časový horizont. Teoretická část nám popisuje východiska popsané odbornou literaturou. Praktická část práce se soustřeďuje na shromažďování informací a její následnou …more
Abstract:
The thesis "The Effect of Marketing Communication of the Blatná Region and its Public Preception in the Czech Republic“ is an analysis of marketing Communication of that region from an external and internal point of view, and its behaviour on a predefined time line. The theroretical section explains the basic questions of marketing comunication as described in professional literature. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní