Bc. Michaela Jandová

Master's thesis

Marketing rozvoje regionů a měst v České republice

Marketing of the development of regions and cities in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je posouzení marketingové strategie měst a regionů na vybraném příkladu města Brna. Marketingová strategie je posuzována především z hlediska jejího zaměření na rozvojové zóny města Brna a na vědeckotechnické parky, které se v Brně nachází. Práce se nejprve zabývá teoreticko-metodologickými východisky marketingu jakožto vědní disciplíny, městským a regionálním marketingem …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to assess the marketing strategy of cities and regions on a selected example of the city of Brno. Marketing strategy is assessed primarily in terms of its focus on the development zones of the city of Brno and the science and technology parks located in Brno. The thesis first deals with the theoretical and methodological basis of marketing as a scientific discipline …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedúci: prof. RNDr. Milan Viturka, CSc.
  • Oponent: Ing. Soňa Raszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta