Marketing rozvoje regionů a měst v České republice – Bc. Michaela Jandová
Bc. Michaela Jandová
Master's thesis
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Marketing of the development of regions and cities in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je posouzení marketingové strategie měst a regionů na vybraném příkladu města Brna. Marketingová strategie je posuzována především z hlediska jejího zaměření na rozvojové zóny města Brna a na vědeckotechnické parky, které se v Brně nachází. Práce se nejprve zabývá teoreticko-metodologickými východisky marketingu jakožto vědní disciplíny, městským a regionálním marketingem …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to assess the marketing strategy of cities and regions on a selected example of the city of Brno. Marketing strategy is assessed primarily in terms of its focus on the development zones of the city of Brno and the science and technology parks located in Brno. The thesis first deals with the theoretical and methodological basis of marketing as a scientific discipline …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v14gu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedúci: prof. RNDr. Milan Viturka, CSc.
- Oponent: Ing. Soňa Raszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Regional Development / Project management
Práce na příbuzné téma
-
Doporučení marketingové strategie nového produktu společnosti Technologické Inovační Centrum s.r.o.
Erika ČVANDOVÁ -
Zvláštní ekonomické zóny a jejich význam pro zahraniční obchod Číny se zaměřením na Průmyslový park v Suzhou
Kateřina Malá -
Rozvojové zóny v České republice zaměřené na inovační podnikání: význam pro regionální ekonomiku
Dávid Jánošík -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán