Zavedení nové produktové řady na trhu s krbovými vložkami – Roman Šulek
Roman Šulek
Diplomová práce
Zavedení nové produktové řady na trhu s krbovými vložkami
Introduction of New Product Line on the Fireplace Inserts Market
Anotace:
Společnost ROMOTOP spol. s r.o., s úmyslem zvýšit svůj tržní podíl na trhu s krbovými vložkami, uvedla v září loňského roku novou inovativní produktovou řadu designových krbových vložek. Cílem práce bylo navrhnout marketingový mix pro nově uvedenou produktovou řadu exkluzivních krbových vložek ANGLE firmy ROMOTOP spol. s r.o., přesněji řečeno optimalizovat stávající marketingový mix krbových vložek …víceAbstract:
In September last year, ROMOTOP spol. s r.o. company released new innovative product line of design fireplace inserts with the intention to increase its market share on the fireplace inserts market. Goal of the task was to design marketing mix of recently launched product line of exclusive fireplace inserts of ROMOTOP spol. s r.o. company, properly speaking to optimize current marketing mix of ANGLE …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102110
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Martin Šuňavec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového sortimentu elektronické prodejny
Eva Houzarová -
Marketingová strategie nové produktové řady
Martin Machala -
Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh v potravinářském průmyslu
Kateřina Ungrová -
Vývoj a uvedení nové produktové řady na trh - JB
Tomáš Helma -
Zavedení nové produktové řady na trh (zaměření na značku Milkin)
Eva Kadlecová -
Marketingová strategie zavádění nové produktové řady hraček
Jana Peffková -
Marketingová strategie nové produktové řady
Martin Machala -
Služby a produktové rady spoločnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Katarína Vavríková