Smyslový marketing a brand management – Bc. Anna Simeonovová
Bc. Anna Simeonovová
Bakalářská práce
Smyslový marketing a brand management
Sensory marketing and brand management
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu smyslového marketingu na nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je definovat, do jaké míry z pohledu zákazníka ovlivňuje smyslový marketing hodnocení značky spotřebitelem. V souvislosti s tím se práce také zaměřuje na význam značky v nákupním rozhodovacím procesu zákazníka. Teoretická část práce popisuje smyslový marketing, chování spotřebitele v nákupním …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of sensory marketing on consumer buying behaviour. The main aim of the thesis is to define to what extent the sensory marketing influences the brand evaluation by the consumer. In connection with it the work also focuses on the importance of the brand in the purchasing decision-making process of the customer. The theoretical part describes sensory marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/br9hg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Eliška Kománková -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová