Bc. Anna Simeonovová

Bachelor's thesis

Smyslový marketing a brand management

Sensory marketing and brand management
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu smyslového marketingu na nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je definovat, do jaké míry z pohledu zákazníka ovlivňuje smyslový marketing hodnocení značky spotřebitelem. V souvislosti s tím se práce také zaměřuje na význam značky v nákupním rozhodovacím procesu zákazníka. Teoretická část práce popisuje smyslový marketing, chování spotřebitele v nákupním …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of sensory marketing on consumer buying behaviour. The main aim of the thesis is to define to what extent the sensory marketing influences the brand evaluation by the consumer. In connection with it the work also focuses on the importance of the brand in the purchasing decision-making process of the customer. The theoretical part describes sensory marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní