Ucelená rehabilitace u jedinců s více vadami – Bc. Petr Adamus, Ph.D.
Bc. Petr Adamus, Ph.D.
Master's thesis
Ucelená rehabilitace u jedinců s více vadami
Comprehensive rehabilitation of individuals with several afflictions
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou ucelené rehabilitační péče ve výchově a vzdělávání. Cílem této práce bylo analyzovat edukační proces žáků a využívání podpůrných metod u žáků s kombinovaným postižením v Základní škole a mateřské škole Naděje a zhodnotit vývoj jednotlivých žáku na základě edukačně hodnotícího profilu a speciálně pedagogické diagnostiky v období dvou let. Teoretická …moreAbstract:
The presented thesis deals with the problems of complex rehabilitative care in educational and pedagogical process. The aim of this thesis is to analyze educational process and use of supportive methods of pupils with combined afflictions as well as to evaluate their individual development during a period of two years on the basic of educationally evaluative profile and special pedagogy diagnostic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oi46v/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ