Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně – Michal Takács
Michal Takács
Master's thesis
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně
Analysis of social networks, their use for marketing purposes and implementation of an advertising campaign
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou sociálních sítí, jejich využití pro marketingové účely a implementací reklamní kampaně konkrétní jazykové agentury, která zprostředkovává nejen studijní jazykové pobyty po celém světě, ale také pracovní výměnné pobyty. Cílem je analyzovat konkrétní sociální sítě a zhodnotit současnou využitelnost sociálních sítí jak na českém internetu, tak v cestovní jazykové …moreAbstract:
This diploma thesis deals with analysis of social networks, their use for marketing purposes and implementation of an advertising campaign of a specific language agency which mediates not only study language stays but also working exchange stays all around the world. The goal is to analyze specific social networks and evaluate the current usability of social networks both on the Czech Internet and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75171
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2019
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Radka Johnova
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TAKÁCS, Michal. \textit{Analýza sociálních sítí a~jejich využití pro marketingové účely s~implementací reklamní kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/f2cfij/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75171
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social listening
Tereza Vašková -
Social media content vybrané obchodní společnosti v době pandemie COVID-19
Tomáš Lavický -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina -
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková -
Analysis of Hate Speech on Facebook
Sára NOŽKOVÁ