Michal Takács

Master's thesis

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely s implementací reklamní kampaně

Analysis of social networks, their use for marketing purposes and implementation of an advertising campaign
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou sociálních sítí, jejich využití pro marketingové účely a implementací reklamní kampaně konkrétní jazykové agentury, která zprostředkovává nejen studijní jazykové pobyty po celém světě, ale také pracovní výměnné pobyty. Cílem je analyzovat konkrétní sociální sítě a zhodnotit současnou využitelnost sociálních sítí jak na českém internetu, tak v cestovní jazykové …more
Abstract:
This diploma thesis deals with analysis of social networks, their use for marketing purposes and implementation of an advertising campaign of a specific language agency which mediates not only study language stays but also working exchange stays all around the world. The goal is to analyze specific social networks and evaluate the current usability of social networks both on the Czech Internet and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2019
  • Supervisor: Jan Pour
  • Reader: Radka Johnova

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75171