Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví – Bc. Jan Kalous
Bc. Jan Kalous
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
The Factors Influencing Customers Behaviour in Hospitality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování zákazníků ve vybraném hotelu, konkrétně v hotelu Dvorana v Karlových Varech. Cílem práce je zjistit, které faktory nejvíce ovlivnily zákazníky při výběru hotelu, a to na základě dotazníkového šetření. Dalším cílem práce je zjistit jaké služby zlepšit, aby hotel dosáhl vyšší spokojenosti zákazníků a na základě vyhodnocení dat navrhnout relevantní …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses factors that affect customer behavior in a selected hotel, specifically in the hotel Dvorana in Karlovy Vary. Target of this work is to determine which factors most influenced customers when choosing a hotel, based on a questionnaire survey. Another goal of the work is to find out what services to improve so that the hotel achieves higher customer satisfaction and based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bwbv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALOUS, Jan. \textit{Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/f2dyer/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Rebeka Kelčíková -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
BPMN for Modeling Business Processes in a Hotel Industry
Ilyas Zhaparov -
How the hotel industry survives to the pandemic crisis?
Maria Mendoza -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham