Tvůrčí procesy českých filmařů: Insight versus Produkční model – Klára Drbohlavová
Klára Drbohlavová
Bakalářská práce
Tvůrčí procesy českých filmařů: Insight versus Produkční model
The Creative Process of Czech Filmmakers: Insight versus Production Model
Anotace:
Kreativita poskytuje široké spektrum oblastí pro výzkum. I když je pro uměleckou tvorbu naprosto klíčovým faktorem, málokterý kreativec těmto procesům rozumí. Cílem této bakalářské práce je proto porozumění tvůrčím procesům mladé generace českých filmařů a identifikace prvků, které při tvorbě pomáhají. Pro výzkum využívá kvalitativní metodu hloubkových rozhovorů, které následně analyzuje a aplikuje …víceAbstract:
Creativity offers a wide spectrum of areas for exploration. Although it is a crucial factor in arts, few creatives truly understand these processes. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to understand the creative processes of the young generation of Czech filmmakers and to identify the elements that optimize their creative performance. For research, it employs the qualitative method of in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Pavel Michalik
- Oponent: Richard Stiebitz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Televize Přerov jako produkční model současné regionální televizní společnosti
Ivo NAVRÁTIL -
Model mobility výrobních faktorů ve vybraných zemích EU
Jakub Ambros -
Kreativita a stáří
Klára Plošková -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Michala Balková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Emoční kreativita u pacientů s Alzheimerovou nemocí - pilotní studie.
Petra Ševčíková