Jitka Majstrová

Bakalářská práce

Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR

The collective buying phenomenon in the Czech Republic
Anotace:
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují …více
Abstract:
Collective buying has become a widespread trend on the Czech Internet during the last year. This thesis deals with the phenomenon of collective sales and its aim is to find out how the system works and why different parties join it. The first chapter presents the development of collective buying in the world and what it means in the Czech Republic nowadays. The second chapter specifies several reasons …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Markéta Kubálková
  • Oponent: Tomáš Kubálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27058

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma