Outsourcing účetnictví: Procesy a postupy – Petra Baranová
Petra Baranová
Diplomová práce
Outsourcing účetnictví: Procesy a postupy
Accounting outsourcing:processes and procedures
Anotace:
Diplomová práce se zabývá outsourcingem účetnictví a zaměřuje se zejména na procesy a postupy v rámci vztahu mezi klientem a outsourcerem a zaměstnaneckých vztahů uvnitř outsourcera. Současná těžká ekonomická situace zapříčiňuje, že zájem o outsourcing klesá a klienti vyvíjejí tlak na snížení ceny a outsourceři se musí stále více snažit si své klienty udržet a získávat nové. Jedinou možností, jak ustát …víceAbstract:
This thesis deals with the outsourcing of accounting and focuses on the processes and procedures within the relationship between the client and the outsourcer as well as on employee relations within the outsourcer. Due to the current difficult economic situation interest in outsourcing has decreased and clients try to pressure providers to reduce prices; thus the outsourcer must still do more to keep …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
- Vedoucí: Jana Skálová
- Oponent: Jana Singerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39029
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Outsourcing účetnictví: Procesy a postupy
Petra Baranová -
Outsourcing účetnictví
Petr Hejhal -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Outsourcing účetnictví: Procesy a postupy
Petra Baranová