Faktory pomáhající při procesu vyrovnávání se s postižením dítěte v rodinách s dítětem s autismem – Mgr. Dagmar MEDKOVÁ
Mgr. Dagmar MEDKOVÁ
Bachelor's thesis
Faktory pomáhající při procesu vyrovnávání se s postižením dítěte v rodinách s dítětem s autismem
Factors helping in process of taking care with handicap of child in the families with child with autism
Anotácia:
Práce se zabývá procesem vyrovnávání se s postižením dítěte v rodinách s dětmi s autismem. V práci jsou popsány zvláštnosti vztahu dětí s autismem k rodičům a faktory, které mají vliv na sociální začlenění rodin do společnosti. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, které faktory rodičům nejvíce pomohly v procesu vyrovnávání a dále pozitivní stránky péče.Abstract:
The thesis is dealing with process of taking care with handicap of child in the families with children with autism. In the thesis are described relation´s specifics children with autism to their parents and factors that have influence for social integration of the families into the society. Hereafter was effected investigation whereby it was ascertained what factors helped to parents in process of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zverejniť od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Jiří Kantor
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEDKOVÁ, Dagmar. \textit{Faktory pomáhající při procesu vyrovnávání se s postižením dítěte v rodinách s dítětem s autismem}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/f2k9fy/.
Jak správně citovat práci
MEDKOVÁ, Dagmar. Faktory pomáhající při procesu vyrovnávání se s postižením dítěte v rodinách s dítětem s autismem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special education for educators
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesu vyrovnávání se rodičů s narozením dítěte s mentálním postižením
Soňa Svobodová -
Proces vyrovnávání se s nevlastním otcem v rekonstruované rodině zapříčiněné rozvodem
Monika Kolejková -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proces vyrovnávání se s úmrtím blízké osoby u žen a mužů
Veronika Veselá -
Proces vyrovnání se s diagnózou dítěte s mentálním postižením u rodičů - dle modelu Kübler-Rossové
Vendula NAVRÁTILOVÁ -
Psychologické aspekty vyrovnávání se s roztoušenou sklerózou
Aneta Hucková -
Kvalita života rodiny s dítětem s vrozeným tělesným postižením
Jana Cífková
Názov
Vložil
Vložené
Práva