Prodej rodinných domů společnosti Kudlov invest, \nl{}s. r. o. - Návrh reklamní kampaně – Bc. Roman BAŤA
Bc. Roman BAŤA
Bachelor's thesis
Prodej rodinných domů společnosti Kudlov invest, \nl{}s. r. o. - Návrh reklamní kampaně
The offer of family houses by companyKudlov invest Ltd. - Project of marketing campaign
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro společnost Kudlov invest, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část bakalářské práce obsahuje průřez odbornou literaturou zabývající se obecně reklamou jako součástí marketingu a podstatou přípravy reklamní kampaně. Dále se detailně zabývá postupem při tvorbě reklamní kampaně. Na počátku praktické …viacAbstract:
The bachelor`s thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company Kudlov invest, Ltd. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretical part of bachelor´s work includes the summary of relevant literature focusing on advertising as a part of marketing system and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the bachelor´s thesis considers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13045
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAŤA, Roman. \textit{Prodej rodinných domů společnosti Kudlov invest, $\backslash$nl$\{\}$s. r. o. - Návrh reklamní kampaně}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/f2kwk6/.
Jak správně citovat práci
BAŤA, Roman. Prodej rodinných domů společnosti Kudlov invest, \nl{}s. r. o. - Návrh reklamní kampaně. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Formy komunikace s osobami
Jana Kučerová -
Zásady komunikace s osobami s tělesným postižením
Martin Slabý -
Komunikace s klienty s Alzheimerovou chorobou
Lenka ADÁMKOVÁ -
Specifika komunikace s dítětem s pervazivní vývojovou poruchou v přednemocniční neodkladné péči
Mariana Černá -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Beáta Janošková -
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Inna Gosha