Pavel Bělík

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt

Creation and evaluation of a low-cost internet marketing campaign for an online educational product
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat …více
Abstract:
This bachelor thesis concerns with creation, execution and evaluation of an internet marketing campaign for a small project in the early stage of development. This project is called Hard-Work and it is present at the mathematic state school-leaving exam market. The goal of this thesis is to gather enough data and information for the purpose of creating a set of recommendations for the next marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ivana Topolová
  • Oponent: Jiří Čarek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50165

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod