Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s. – Michaela Klymcová
Michaela Klymcová
Diplomová práce
Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s.
Communication Mix Analysis of the Company Preciosa
Anotace:
Cílem práce je analýza současného komunikačního mixu společnosti, jeho zhodnocení a doporučení pro změnu složení komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením na zhodnocení současné komunikační strategie, navržení její změny, vytvoření nového odpovídajícího komunikačního mixu a doporučení pro jednotlivé komunikační nástroje. Součástí práce je též situační analýza - rozbor trhů, trendů, positioningu, konkurence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Rozporka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.