Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na potravinové řetězce – Martina Denemarková
Martina Denemarková
Bakalářská práce
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na potravinové řetězce
The influence of loyalty programs on customer's loyalty with a focus on food supply chains
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich vlivem na loajalitu zákazníků. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace, loajalita, oddanost, rozhodovací proces zákazníka a věrnostní programy. Navazující praktická část popisuje průběh marketingového výzkumu a zahrnuje vyhodnocení odpovědí získaných z dotazníkového šetření. Jedním z cílů práce je zhodnocení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the loyalty programs and their influence on customer's loyalty. In the introductory part, important terms such as marketing communication, customer loyalty, dedication, customer's decision-making process as well as loyalty programs are defined. Practical part defines course of marketing research and presents its results. Specific aims of my thesis include finding out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců
Šárka Havrdová -
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
Adéla Picková -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
LOYALTY PROGRAMS AND THEIR EFFECTIVENESS FROM THE COMPANY POINT OF VIEW
Sandra Idugboe -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová