Martina Denemarková

Bakalářská práce

Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků se zaměřením na potravinové řetězce

The influence of loyalty programs on customer's loyalty with a focus on food supply chains
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich vlivem na loajalitu zákazníků. V úvodní teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingová komunikace, loajalita, oddanost, rozhodovací proces zákazníka a věrnostní programy. Navazující praktická část popisuje průběh marketingového výzkumu a zahrnuje vyhodnocení odpovědí získaných z dotazníkového šetření. Jedním z cílů práce je zhodnocení …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the loyalty programs and their influence on customer's loyalty. In the introductory part, important terms such as marketing communication, customer loyalty, dedication, customer's decision-making process as well as loyalty programs are defined. Practical part defines course of marketing research and presents its results. Specific aims of my thesis include finding out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56230