Rozvoj hudebnosti a vztahu k hudbě prostřednictvím hry v roli – Silvie Młynarczyková
Silvie Młynarczyková
Diplomová práce
Rozvoj hudebnosti a vztahu k hudbě prostřednictvím hry v roli
The development of musicality and the relationship to music through role play
Anotace:
Cílem této práce je pomocí výzkumu ověřit, že lze prostřednictvím metody hry v roli podnítit zájem dětí o hudbu, posílit jejich hudební vnímání a rozvíjet jejich vztah k hudebnímu a hlasovému projevu. Výzkum kombinuje teoretické přístupy k hudební a pěvecké výchově s konkrétními hudebně-dramatickými aktivitami, které podporují interakci dětí s rytmem a hudbou v rámci aktivit, kde je použito hry v roli …víceAbstract:
The aim of this thesis is to verify through research that the role-play method can stimulate children's interest in music, strengthen their musical perception and develop their relationship to musical and vocal expression. The research combines theoretical approaches to music and vocal education with specific music-dramatic activities that promote children's interaction with rhythm and music in activities …víceKlíčová slova
hra v roliKlíčová slova
dramatická výchovaKlíčová slova
sborový zpěvKlíčová slova
vyučovací metodyKlíčová slova
hlasová výchovaKlíčová slova
hudební výchova
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2024
- Vedoucí: Alena TICHÁ
- Oponent: Tomáš KOLAFA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Dramatická výchova v kurikulu základní školy a
Vítězslav Storzer -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda na 1. stupni ZŠ (možnosti využití DV ve vybraných vyučovacích předmětech)
Lenka Farská Šípová -
Dramatická výchova na 1. stupni základní školy a její integrace do všech předmětů ve 3. ročníku
Dagmar KREJČÍ -
Dramatická výchova na základní škole i mimo ni
Barbora Smýkalová -
Dramatická výchova jako předmět na 1. stupni ZŠ
Andrea Simonidesová -
Dramatická výchova jako samostatný vyučovací předmět
Marcela Blahůšková -
Dramatická výchova ve volném čase a školské praxi
Hana ELIÁŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva