Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie – Ing. Otakar Gráf
Ing. Otakar Gráf
Bakalářská práce
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací - Vznik a vývoj fotografie
Marketing Communication in Relation with Media Development -The Origin and development of Photographs
Anotace:
Bakalářská práce mapuje počátky a vývoj světové a české fotografie se zaměřením na marketingovou komunikaci pomocí reklamní fotografie. Práce podává ucelený pohled na tuto problematiku i s širším zamyšlením se nad posláním a funkcí fotografie v reklamě. První část práce popisuje vývoj média - fotografie v kontextu marketingu a marketingové komunikace. Druhá část si dává za cíl metodou analýzy porovnat …víceAbstract:
This bachelor thesis maps the origins and development of world and Czech photography with emphasizing on marketing communication using advertising photography. The thesis delivers a complex view of this issue along with a deeper contemplation about the mission and function of photography in medium - photography in the context of marketing and marketing communication. The second part sets as a goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rp5mb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko