Bc. Jan Szlauer

Diplomová práce

Procedurální generování voxelových struktůr

Procedural Generator of voxel structures
Anotace:
Tato práce se zabývá procedurálním generováním 3D modelů pro použití v digitálních hrách. Přesněji pak syntézou pomocí lokální podobnosti podle předlohy a jejím historickým vývojem. Dále je součástí práce aplikace na generování 3D voxelových modelů pomocí algoritmu Wave Function Collapse, což je jeden z~algoritmů pro syntézu podle předlohy. Aplikace je navržená tak, aby lidem bez znalosti programování …více
Abstract:
This thesis deals with procedural generation of 3D models for the use in digital games. More specifically with locally similar example based synthesis and it's historical development. As part of the thesis an application for generating 3D voxel models using Wave Collapse Function - one of the locally similar example based synthesis algorithms - was developed. Application is designed to allow people …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma