Procedurální generování voxelových struktůr – Bc. Jan Szlauer
Bc. Jan Szlauer
Diplomová práce
Procedurální generování voxelových struktůr
Procedural Generator of voxel structures
Anotace:
Tato práce se zabývá procedurálním generováním 3D modelů pro použití v digitálních hrách. Přesněji pak syntézou pomocí lokální podobnosti podle předlohy a jejím historickým vývojem. Dále je součástí práce aplikace na generování 3D voxelových modelů pomocí algoritmu Wave Function Collapse, což je jeden z~algoritmů pro syntézu podle předlohy. Aplikace je navržená tak, aby lidem bez znalosti programování …víceAbstract:
This thesis deals with procedural generation of 3D models for the use in digital games. More specifically with locally similar example based synthesis and it's historical development. As part of the thesis an application for generating 3D voxel models using Wave Collapse Function - one of the locally similar example based synthesis algorithms - was developed. Application is designed to allow people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/otsd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jan Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika