Marketingový plán vybrané organizace – Bc. Marcela ŠROUBKOVÁ
Bc. Marcela ŠROUBKOVÁ
Master's thesis
Marketingový plán vybrané organizace
The marketing plan of choosen organization
Anotácia:
Náplní práce je tvorba marketingového plánu Zoologické zahrady Liberec, p. o. na rok 2011. Bází práce se stala situační analýza, která poskytuje východiska pro stanovení marketingových cílů. Marketingové cíle jsou stanoveny na základě analýzy současné situace a předpokládaného budoucího vývoje. Volené strategie si kladou za cíl převážně co nejúsporněji (tj. s nejnižšími náklady) dosáhnout stanovených …viacAbstract:
A point of this thesis was to make a marketing plan for Zoologická zahrada Liberec for year 2011. The basis of this thesis was a situational analysis, which provides the starting point for determination of marketing goals. The marketing goals are based on analysis of current situation and on assumed future progression. Chosen strategies are focused especially on economic (i.e. low-budget) achievements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
41182
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠROUBKOVÁ, Marcela. Marketingový plán vybrané organizace. Plzeň, 2011. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Branding vybrané neziskové organizace
Tereza VLČKOVÁ -
Financování příspěvkové organizace Zoologická zahrada Ostrava
Nikola Dostálová -
Fungování a financování příspěvkové organizace ZOO Liberec
Barbora Libichová