Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin – Bc. Zuzana Fridrichová
Bc. Zuzana Fridrichová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Consumer behaviour with accent on the decision making process of a specific target audience
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na to, jaké je spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin. Dělí se na dvě části. Teoretická část popisuje analýzy nákupního chování, faktory ovlivňující chování spotřebitelů, faktory působící na životní způsob spotřebitele, motivační strukturu, z které poznáme, z jakých motivů se skládá chování nakupujícího člověka, vysvětluje …víceAbstract:
This bachelor thesis is oriented on what is the consumer behaviour with accent on the decision making process of a specific target audience. It is divided into two parts. The theoretical part describes an analysis of purchasing behaviour, the factors influencing consumer behaviour as well as the factors affecting the way of life of a consumer, the motivation structure, which tells us what motivates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kepu2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Faktory ovlivňující kriminalitu dětí a mladistvých
Martina Kaiserová