Bc. Dáša BÍLIKOVÁ
Diplomová práce
Produktové a procesní inovace
Product and Process Innovation
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem Produktová a procesní inovace je ve spolupráci se společností Fincentrum formulovat koncept vyvíjené inovace finančního produktu, kterým je investiční povinné ručení. Snahou společnosti je vyvinout konkurenceschopný produkt povinného ručení, který bude některá z partnerských pojišťoven ochotná zařadit do svého produktového portfolia. Vyvíjený produkt spojuje výhody dvou …víceAbstract:
The aim of the thesis Product and process innovation is to form a product concept of a financial innovation in collaboration with Fincentrum. The development product is called the investment compulsory motor third party liability. The aim of the company Fincentrum is to develop a competitive compulsory motor third party liability in that way the product will be included into the product portfolio one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍLIKOVÁ, Dáša. Produktové a procesní inovace. Plzeň, 2014. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové inovace
Jakub Havelka -
Inovace v kontextu čtvrté průmyslové revoluce (4IR)
Michael KMOCH -
Uvedení produktové inovace na trh
Kateřina Černíková -
Analýza vybraných produktů finanční instituce
Lucie Padyšáková -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
Věra Rohlíčková -
Transformace finanční instituce: přechod k agilnímu řízení
Jana Brož -
Povinné ručení u pojišťoven v ČR
Kateřina Jirotková -
Konkurenční nabídky povinného ručení na českém trhu
Markéta Menčlová