Bc. Barbora Kartáková

Master's thesis

Inzerce v mediích v období první republiky

Advertising in the Media During the First Republic
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na tištěná média, konkrétně na noviny a časopisy, které vycházely v období první republiky, a na inzerci v nich. V první části je toto období rozděleno do několika etap. Je zde podrobně popsána struktura prvorepublikového tisku a druhy inzerátů, které v něm vycházely. Druhá část diplomové práce se věnuje třem vybraným vydavatelským domům, které noviny a časopisy vydávaly …viac
Abstract:
The thesis is focused on print media, particularly newspapers and magazines that were published in the First Republic and the advertising in them. In the first part this period is divided into several stages. There is a detailed description of the structure of the First Republic’s press and the types of advertisements that were published at the time. The second part the thesis deals with three selected …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication