Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku – Mgr. Andrea KÖNIGSMARKOVÁ
Mgr. Andrea KÖNIGSMARKOVÁ
Doctoral thesis
Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku
Methods of Developing Teachers' and Students' Creativeness in Czech Language Teaching in a Grammar School - Focusing on Communication Skills. Creative Application of Diachronic Approach to Language
Abstract:
Předkládaná disertační práce prezentuje východiska a možnosti kreativního využití diachronního přístupu k jazyku ve vyučování mateřskému jazyku (příp. i cizích jazyků) se zvláštním zřetelem na prohlubování a rozvíjení komunikativních dovedností žákyň a žáků. Hlavním cílem práce je navrhnout efektivní postupy a metody, jak diachronní přístup aplikovat právě v komunikační výchově na gymnáziích (především …moreAbstract:
The presented dissertation presents the grounds and opportunities for creative application of diachronic approach to language in native language (or foreign language) teaching with special focus on deepening and improving of communication skills of students. The main goal of the thesis is to suggest effective procedures and methods, the method of applying the diachronic approach in the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 29. 11. 2013
- Supervisor: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÖNIGSMARKOVÁ, Andrea. \textit{Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f4ij4z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KÖNIGSMARKOVÁ, Andrea. Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku. Plzeň, 2013. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Pedagogy / Theory of Education in Bohemian Studies
Theses on a related topic
-
Integrace skriptovacího jazyka Lua do herního enginu
Ondřej PROCHÁZKA -
Individuální integrace žáka s poruchami intelektového vývoje v první třídě základní školy běžného typu z pohledu asistenta pedagoga
Pavlína ZUBOVÁ -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Specifika přístupu pedagogů k mateřskému jazyku dítěte s OMJ v MŠ
Linda HAVLOVÁ -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Komunikační a slohová výchova pohledem žáků 2. stupně základní školy
Karolína Kloboučková -
Etická výchova a rozvoj komunikativních kompetencí dětí v předškolním věku
Terezie Novotná