Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu – Bc. Veronika Švigostová
Bc. Veronika Švigostová
Master's thesis
Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu
Non-traditional students in complementary pedagogical study
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá netradičními studenty v doplňujícím pedagogickém studiu. Cílem práce je popsat, jak netradiční studenti vypovídají o doplňujícím pedagogickém studiu, přičemž práce je zaměřena především na důvody pro zapojení se do studia, průběh studia a dopady studia na kariérní dráhu jedince. Diplomová práce je standardně rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická …viacAbstract:
This master's thesis deals with non-traditional students in complementary pedagogical studies. The aim of the work is to describe how non-traditional students testify about complementary pedagogical studies, while the work is mainly focused on the reasons for joining the study, the course of the study and the impact of the study on the individual's career path. The diploma thesis is normally divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cy60r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Andragogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Motivace VŠ studentů ke kombinaci více vysokoškolských studií současně, způsoby zvládání a efekty takového studia
Filip Červinka -
Srovnání motivace a postojů ke studiu studentů andragogiky v prezenční a kombinované formě studia
Barbara MATEJOVÁ -
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Vzdělávací potřeby studentů kombinované formy studia
Radka KORNAKOVÁ -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová