Bc. Pavel Vlášek

Master's thesis

Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení corporate identity společnosti Mototechna, státní podnik a aktuální společnosti Mototechna Group, s. r. o., které spojuje stejný název. Obě se v průběhu času zabývaly výkupem, prodejem aut a doplňkovými službami. V teoretické části jsou formulovány výchozí informace na základě relevantních literárních zdrojů, ze kterých vychází aplikační část. Deskriptivní …viac
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to evaluate the corporate identity of Mototechna, the state enterprise and the current Mototechna Group, which combines the same name. Both of them have been engaged in buying, selling cars and ancillary services over time. In the theoretical part the basic information is formulated based on the relevant literary sources on which the application part is based …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.