Bc. Iveta Ducháčková

Bakalářská práce

Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou způsobů komunikace se zákazníkem jako strategie PR. Vztahy firmy s veřejností jsou velmi důležité, protože tak si firma vytváří image na veřejnosti a získává loajální zákazníky. Firma musí umět podávat informace o sobě a svých produktech tak, aby se prezentovala pozitivně. Také při nepříjemných krizových situacích musí firma dbát na komunikaci. Všechny …více
Abstract:
This thesis deals with ways to communicate with the customer as a PR strategy. Public relations firms are very important because as the company creates a public image and gaining loyal customers. The company must be able to give information about themselves and their products so that they presented positively. Also, the unpleasant situations of crisis, the company must pay attention to communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Mušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích