Bc. Iveta Ducháčková

Bachelor's thesis

Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou způsobů komunikace se zákazníkem jako strategie PR. Vztahy firmy s veřejností jsou velmi důležité, protože tak si firma vytváří image na veřejnosti a získává loajální zákazníky. Firma musí umět podávat informace o sobě a svých produktech tak, aby se prezentovala pozitivně. Také při nepříjemných krizových situacích musí firma dbát na komunikaci. Všechny …more
Abstract:
This thesis deals with ways to communicate with the customer as a PR strategy. Public relations firms are very important because as the company creates a public image and gaining loyal customers. The company must be able to give information about themselves and their products so that they presented positively. Also, the unpleasant situations of crisis, the company must pay attention to communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
  • Reader: Ing. Hana Mušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích