Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě – Bc. Iveta Ducháčková
Bc. Iveta Ducháčková
Bachelor's thesis
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou způsobů komunikace se zákazníkem jako strategie PR. Vztahy firmy s veřejností jsou velmi důležité, protože tak si firma vytváří image na veřejnosti a získává loajální zákazníky. Firma musí umět podávat informace o sobě a svých produktech tak, aby se prezentovala pozitivně. Také při nepříjemných krizových situacích musí firma dbát na komunikaci. Všechny …viacAbstract:
This thesis deals with ways to communicate with the customer as a PR strategy. Public relations firms are very important because as the company creates a public image and gaining loyal customers. The company must be able to give information about themselves and their products so that they presented positively. Also, the unpleasant situations of crisis, the company must pay attention to communication …viacKľúčové slová
Analýza externí a interní komunikování komunikace krizová komunikace lobování média organizování událostí public relations spokojenost veřejné instituce a zájmy vztahy. Analysis of external and internal communication communication crisis communication lobbying organizing events satisfaction public institutions and interests relationships.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/x0oee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Zdeněk Vybíral, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Mušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUCHÁČKOVÁ, Iveta. \textit{Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/f4qnkb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the evolution of repetitive DNA sequences as part of phylogenomic studies
Mert Dogan -
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Veřejné výzkumné instituce jako veřejné ústavy v České republice a jejich hospodaření
Dagmar Sochorová -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Zelené úřadování a proenvironmentální chování veřejných institucí - případová studie Masarykovy univerzity
Martin Šoman