Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny – Olga Vančurová
Olga Vančurová
Diplomová práce
Návrh a realizace komunikační strategie bistra Domácí těstoviny
Proposal and implementation of communication strategy of the Domácí těstoviny bistro
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační aktivity bistra Domácí těstoviny a následně na základě provedené analýzy navrhnout a zrealizovat novou komunikační strategii vedoucí primárně ke zvýšení povědomí a informovanosti potenciálních zákazníků a budování loajality stávajících zákazníků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb (konkrétně …víceAbstract:
The aim of this Master's thesis is to analyze communication activities of the Domácí těstoviny bistro and subsequently on the basis of the analysis to propose and implement a new communication strategy leading primarily to increase awareness of the potential customers and build loyalty of the existing customers. This Master's thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix zvoleného podniku
Kristýna Nulíčková -
Two queens in the film Mary Queen of Scots: comparative analysis of the acquired accents of two protagonists
Barbora Adamcová -
The situation of young farmers in the Czech Republic under the perspectives of the Common Agricultural Policy
Martin Štolc -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková