Ondřej Karady

Master's thesis

Zavedení nového produktu na vinařský trh

Introduction of a New Product to the Wine Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavádění nového produktu na vinařský trh s důrazem na analýzu spotřebitelského chování a marketingové strategie. Cílem je poskytnout komplexní pohled na procesy a strategie zavádění nového produktu, specificky zaměřené na sektor vinařství, který se vyznačuje vysokou mírou konkurence a rychle se měnícími preferencemi spotřebitelů.
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of introducing a new product to the wine market with an emphasis on the analysis of consumer behaviour and marketing strategy. The aim is to provide a comprehensive overview of the processes and strategies involved in the introduction of a new product, specifically focused on the wine sector, which is characterised by a high level of competition and rapidly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Tomáš Balcar
  • Reader: Josef Křivánek

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava