Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh – Karolína Švábová
Karolína Švábová
Diplomová práce
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
The Strategy of a Cosmetic Brand Focused on Czech Market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky …víceAbstract:
The thesis analyses the strategy of the natural bio cosmetics brand Sanoflore that is adapted on Czech market. It is devided into three parts. The first two serve as the theoretical basis for the practical part. The first part defines the brand, its components, hierarhcy and kinds. The second one describes brand management, positioning and brand strategy. The third, practical part analyses the strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31521
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jana Nová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31521
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
Diana Tonarová -
Marketingová strategie ZUŠ Broumov
Tereza Kovanda Vodňanská -
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Petr Sedláček -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka