I giochi di parole negli slogan pubblicitari – Bc. Lenka Bělašková
Bc. Lenka Bělašková
Bakalářská práce
I giochi di parole negli slogan pubblicitari
The use of puns in advertising
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of puns in advertising texts and its impact on consumer. In the theoretical part I focus on description of linguistic means which are frequently utilized in advertisig campaigns. In the practical part I carried out the analysis of the selected advertising texts, based on findings from the theoretical part.Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na použití slovních hříček v reklamních sloganech a jejich vlivem na spotřebitele. V teoretické části se zabývám popisem jazykových prostředků, které jsou nejčastěji v reklamních kampaních využívány. V praktické části jsem provedla analýzu vybraných reklamních sloganů na základě poznatků z praktické části.
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rgiy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Garajová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Šebelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Italský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Similarities between English and Italian from the perspective of the Czech language: a comparative study
Regina Blatová -
Italian Loanwords in English
Michaela Vilášková -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
The Use of Puns in ELT
Adéla Rozehnalová