Strategie rozvoje společnosti v JK Pernštejn. – Kateřina Hájková
Kateřina Hájková
Bakalářská práce
Strategie rozvoje společnosti v JK Pernštejn.
Company development strategy of JK Pernštejn
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategií rozvoje společnosti JK Pernštejn. Teoretická část je zaměřena na seznámení se s problematikou a definicí základních podnikatelských pojmů, vymezení strategie a analytických metod podnikání. Vpraktické části je popsána strategická analýza společnosti JK Pernštejn, včetně její historie a současné provozní situace, analýza trhu a pozice společnosti. Dále je v praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with development strategies of the company JK Pernštejn. The theoretical part is focused on getting acquainted with the issue and definition of basic business concepts, the definition of strategy and analytical methods of business. The practical part describes the strategic analysis of the company JK Pernštejn, including its history and current operating situation, market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Vařáková, DiS.
- Oponent: Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Návrh informační strategie dopravního podniku
Alina Lalaiants -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Strategie rozvoje společnosti
Dariusz Płonka -
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
Jan Polák