Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity – Bc. Eva Atanasová
Bc. Eva Atanasová
Bachelor's thesis
Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity
Comparison of Finnish and Czech Systems of Education at the Level of Primary and Junior Secondary Education in Terms of Selectivity
Abstract:
Práce se zabývá problematikou finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity. Jedná se o práci teoretickou, jejíž problematika velice úzce souvisí s mírou uplatňování rovnosti vzdělávacích příležitostí v rámci základního vzdělávání. Práce přispívá k poznání a pochopení fungování systému finské jednotné a české selektivní základní …moreAbstract:
The thesis deals with problems of Finnish and Czech systems of education at the level of primary and junior secondary education in terms of selectivity. It is a theoretical work, which is closely related to the application of equal educational opportunities within the primary education. The thesis helps to conceive and understand the role of both the primary school systems – the Finnish comprehensive …moreKeywords
rovnost vzdělávacích příležitostí selektivita ve vzdělávání jednotná škola selektivní škola úroveň primárního a nižšího sekundárního vzdělávání komparace vzdělávacích systémů kriteria vzdělávání parity of educational opportunities selectivity of education comprehensive school selective school level of primary and junior secondary education comparison of educational systems education criteria
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d22m0/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2008
- Supervisor: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ATANASOVÁ, Eva. \textit{Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2008. Available from: https://theses.cz/id/f5kb3k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Dětská pojetí informatiky (základní oblasti informatiky v pojetích žáků nižšího sekundárního vzdělávání)
Jiří KLEIN -
Současný stav a možnosti výuky genetiky v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Anna KOTRADYOVÁ -
Detektivní příběh jako nástroj rozvoje kritického myšlení žáků v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Lucie ČERNOCHOVÁ -
Global Englishes: Postoje k vybraným akcentům a vlastní řeči s akcentem českých žáků nižšího stupně sekundárního vzdělávání
Jana HAIŠMANOVÁ -
Důvody nedokončení nižšího a vyššího sekundárního vzdělávání
Kamila BALEJOVÁ -
Etická výchova a její realizace v podmínkách českých a slovenských základních škol na úrovni nižšího sekundárního vzdělávání (ISCED 2)
Jaroslava KUNSTOVÁ -
Kyberšikana v oblasti nižšího sekundárního vzdělávání
Kateřina Zajícová -
Vnější diferenciace v kurikulu nižšího sekundárního stupně vzdělávání
Pavlína Horáková