Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity – Bc. Eva Atanasová
Bc. Eva Atanasová
Bakalářská práce
Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity
Comparison of Finnish and Czech Systems of Education at the Level of Primary and Junior Secondary Education in Terms of Selectivity
Anotace:
Práce se zabývá problematikou finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity. Jedná se o práci teoretickou, jejíž problematika velice úzce souvisí s mírou uplatňování rovnosti vzdělávacích příležitostí v rámci základního vzdělávání. Práce přispívá k poznání a pochopení fungování systému finské jednotné a české selektivní základní …víceAbstract:
The thesis deals with problems of Finnish and Czech systems of education at the level of primary and junior secondary education in terms of selectivity. It is a theoretical work, which is closely related to the application of equal educational opportunities within the primary education. The thesis helps to conceive and understand the role of both the primary school systems – the Finnish comprehensive …víceKlíčová slova
rovnost vzdělávacích příležitostí selektivita ve vzdělávání jednotná škola selektivní škola úroveň primárního a nižšího sekundárního vzdělávání komparace vzdělávacích systémů kriteria vzdělávání parity of educational opportunities selectivity of education comprehensive school selective school level of primary and junior secondary education comparison of educational systems education criteria
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d22m0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ATANASOVÁ, Eva. \textit{Komparace finského a českého vzdělávacího systému na úrovni primárního a nižšího sekundárního vzdělávání z hlediska selektivity}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/f5kb3k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dětská pojetí informatiky (základní oblasti informatiky v pojetích žáků nižšího sekundárního vzdělávání)
Jiří KLEIN -
Současný stav a možnosti výuky genetiky v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Anna KOTRADYOVÁ -
Detektivní příběh jako nástroj rozvoje kritického myšlení žáků v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Lucie ČERNOCHOVÁ -
Global Englishes: Postoje k vybraným akcentům a vlastní řeči s akcentem českých žáků nižšího stupně sekundárního vzdělávání
Jana HAIŠMANOVÁ -
Důvody nedokončení nižšího a vyššího sekundárního vzdělávání
Kamila BALEJOVÁ -
Etická výchova a její realizace v podmínkách českých a slovenských základních škol na úrovni nižšího sekundárního vzdělávání (ISCED 2)
Jaroslava KUNSTOVÁ -
Kyberšikana v oblasti nižšího sekundárního vzdělávání
Kateřina Zajícová -
Vnější diferenciace v kurikulu nižšího sekundárního stupně vzdělávání
Pavlína Horáková