Bc. Kristýna FIKAROVÁ

Diplomová práce

Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole

Differences in self-concept between pupils with and without ADHD in primary school
Anotace:
V diplomové práci se zaměříme na problematiku sebepojetí žáků základní školy v souvislosti s diagnózou ADHD. Cílem práce bude objasnit, zda a jakým způsobem diagnóza ADHD u dětí na základní škole ovlivňuje úroveň jejich sebepojetí. Výzkumným problémem budou rozdíly v míře sebepojetí mezi skupinou dětí s ADHD a dětí intaktních a skupinou chlapců a dívek s ADHD. V první polovině teoretické části se zaměříme …více
Abstract:
In the diploma thesis we focus on the issue of self-concept of primary school pupils in relation to the diagnosis of ADHD. The aim is to clarify whether and how the diagnosis of ADHD affects children in primary school in the level of self-concept. The research problem are differences in the level of self-concept between the group of children with ADHD and the group of intact children and also between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FIKAROVÁ, Kristýna. Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství